MEn åh

Var så arg igår när jag kom hem:
- Jag som inte ens har astma fick nästan en astmaattack av att min granne röker in genom mitt fönster. Luktade apa i hela rummet och tycker det sitter kvar i kudden!
- Någon bestämde sig för att det var en bra idé att sätta igång och flytta på saker nedanför här. Sopbil kanske? Men kom igen, vaknade 3 av det?
DESSUTOM vaknade jag vid sju av den där jävla borren. Seriöst! Jag vill bara gråta varenda gång jag vaknar av den! Så himla irriterande är det. Inte ska de vara klara förrns i april heller. Då har jag fått stå ut med det här i 8 månader. Mmmh, trevligt! haha. Hoppas att jag blir bjuden på invigningen av den nya gallerian...because Im worth it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback