Alltså...

Funderade på det förut, om jag skulle skriva till min hyresvärd om den afrikanska musiken i mitt rum om kvällarna...
"Hej
Om kvällarna så kommer det lite mystisk musik och lite röster i mitt rum. Jag har verkligen ingen aning om var de kommer ifrån, men jag vore tacksam om ni såg över detta med en gång då det stör min sömn! Det krafsar lite i väggarna då och då också, kanske råttor som låter? Dock misstänker jag inte råttorna för att spela något som låter som afrikansk popmusik...BTW, skicka någon hit på kvällen, när jag ska sova, för det är endast då det låter!
// Josefine"
Eller hur fan förklara man det liksom? NO IDEA! En sak är säker, sådär kan jag inte skriva iallafall.
I med öronproppar, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback