Julaftonen...

Jodå, Robert Wells var på plats klockan elva. Boende och personal var nöjda. Firade jul med fyra avdelningar gjorde jag också. Dötrött efter det! Kom hem, firade jul med familjen och farmor. Fick superfina presenter. Rätt mycket som jag önskade mig, och sen några roliga överraskningar. Bland annat en muffinsställning av min syster. Bilder och så kommer antagligen den 26:e på kvällen nångång. För imorrn är det jobb 7-16 som gäller, sen hem och göra mig i ordning och sen fest hos Jockepocke. Som sagt...kommer vara levande igen på måndag kväll!
den här bilden kan jag i alla fall bjuda på. Fick en stor legolåda. ASFIN är den. Finaste rosa färgen också. Vet inte vad jag ska ha i den, men som sagt, fin är den! Vill ha fler sånna nu så jag kan stapla dem på varandra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback