random dröm

Hahaha, kom på idag att jag drömde ännu roligare drömmar inatt.
1. Jag och Elin stod nedanför huset här i Säffle och väntade på bussen, som kom, och åkte förbi, kom igen, åkte förbi oss igen. Och varje ggn var det massa folk som vinkade och skrattade åt oss. Haha! Sen stannade bussen och det var en cirkus buss. Alla var utklädda och det var pratade djur och så sjöng de. EN ASBRA LÅT, och vi kunde den och sjöng med. Hade en asbra text, som jag tyvärr har glömt och det stör mig verkligen. Det handlade om busschauffören i alla fall. Sen tvingade de oss att bada i ett badkar och så stod det en massa killar runt så vi skämdes jättemycket. Hahahha, helt galet. Sen kom vi till Karlstad där vi skulle gå av, och när vi kom av så skrattade alla åt oss för de i cirkusbussen hade klätt ut oss.
2. Jag och Elin skulle åka utomlands. Hade hittat en asbillig resa på nätet och flyget gick från något random ställe ute i skogen. När vi kom dit visade det sig att det var ett B-ställe där de fick sparka igång flygplanen, och dessutom var de assmå. Vår pilot var en tjej som ALDRIG hade flugit ett riktigt flygplan förut. Så jag vägrade och gick av planet, medan Elin for i väg lite upp och ner i luften. Sen ångrade jag mig...

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHHAHAHAHAH ja dööör. ROligaste:D

2011-08-05 @ 12:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback