ex pojkvän?

Så himla random kväll igår:
1. En kille kommer fram och säger att han har bilder på när jag strular med hans kompis och bah "Ah, men ni var ju typ tillsammans ett tag" oså har man sett killen två gånger i typ hela sitt liv. HAHAHA! Höll ju på att dö. Men det var vad han hade hört i alla fall... undra mer vilka som har hört det?
2. Tar ut pengar och ett gäng killar står och är irriterade på tjejer och säger "Var i helvete har tjejerna med klass tagit vägen" och jag ser mig själv som en värdig kandidat till att vara en tjej med klass så jag svarar dem. "Här?!?!?!?" Varpå de synar mig från topp till tå, fnissar till lite och "aaah!" typ jätteironiskt. Fast att jag har megamycket klass. Aja!
3. En kille fråga om jag ville snaska kotte. HAHAHA! Jag var typ 100% osäker på exakt vad det var, men typ 100% säker på att det var något jag inte ville. (fick googla det idag när jag kom hem, och det var inte så charmande, hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback