Donkbrännboll

Det var donkbrännboll igår för nollorna. Jag och Elin drog dit och softade och körde typ en repris på förra året. Enda skillnaden i år var att vi inte drack donk. Vi hade blandat en egen blandning istället. Pratade med jävligt mycket folk gjorde vi i alla fall. Träffade en rosa tjej på en pizzeria, typ astrevlig var hon. Sen träffa vi en kille på busshållplatsen som visste mitt namn, visste var jag har bott och visste hur mitt rum såg ut. Det var nästan lite scary. Man bah "När tog jag med han hem?". Men han hade tydligen kontakter.
Chillade runt på kåren, drack lite, träffade Soffefi och fnittrade lite med henne, dansade, drack lite mer, chillade, drog. På något konstigt sätt så hamnade jag och Elin på ett lan också. WTF liksom? hahaha.
Haha, softarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback