Uppsägning

Det här med att säga upp rummet är inte det lättaste. Ringer till växeln som kopplar mig till Jonas som har hand om det, men som inte svarar. Hamnar hos växeln igen som ger mig hans nummer, ringer senare, hamnar hos växeln ändå, får numret igen, ringer igen, han svarar fortfarande inte, utan jag hamnar hos någon Göran som inte har en aning om vem jag ska prata med utan hänvisar till växeln. Ringer till Tommy, som hänvisar till Jonas, som idag svarade, och hänvisade till Göran, som inte hade en aning. Enligt Jonas skulle jag skicka ett mail till Göran, samt skicka skriftligt. Mailade Göran som svarade att jag skulle skicka till Tommy... som ända från början hänvisade till Jonas som hänvisade till Göran som hänvisar till Tommy. Blir lite smått galen kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback