Vattna blommor

Jag och Sofie gick till A6 idag. Sofie tyckte det gick snabbt att gå sa hon igår. Så jag litade halvt på henne. Frågade en kille här i korridoren imorse och han tyckte att det var aaaaaaaaaslångt. Men det var helt okej!!! Sofie går ju skitsnabbt så det går fort att gå med henne. Hade jag gått själv så hade det tagit mycket längre tid. Men det är bra!!! Skulle titta på den där loppisen vid IKEA. Var jätteliten och tråkig så det sög. Köpte mig ett par skor. Sen gick vi hem typ! hehe

Har vattnat mina växter idag med. För första gången. Kom på det förut bara "Just fan, jag har ju växter!!" Vad töntigt det låter att säga växter. Men det är växter, för det är inte blommor! hehe. Aja, har döpt dem med. För det sägs ju att man ska prata med blommor. Och känns ju bättre då om man kan kalla dem något så; E.M.D och Kenny Starfighter.


Här är E.M.D... Danny är den stora!


I fönstret står Kenny Starfighter!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback