Officiellt slut

Nollningen är officiellt över nu. Lite blandade känslor över det! Skönt, för nu kan man ta tag i livet. Typ städa, diska och tvätta. Haha! ÄTA!!!!!!! Skulle vi äta ute sista ggn imorrn tro? Fira lite.
Tråkigt för nu är man ändå van vid att ha fart och fläkt runt sig hela dagarna. Vad ska man göra nu då? Förutom att städa, diska, tvätta och äta?

HAHA men lite jobbigt, för imorgon kan jag inte bara dra på mig overallen och ett linne. Nu måste jag börja klä mig som folk igen. En grej till att göra nu efter nollningen. Klä sig!!! Woho.


En kille i korridoren tyckte att jag såg ut som en erfaren student med dessa byxor. Heheh!
Vilka minnen ändå. Och vilka minnesluckor! MAn bara "WTF, när hände det här?" Fast svaret på det blir nog ändå "Det hände på Dônkbrännbollen!" hehehehehe. Galet. KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback