Hoppsansa!

"Röstade" i valet på facebook förut. Är ju inte på riktigt, men kul att se liksom hur andra har röstat. Höll dock på att sätta i halsen...


 
Sverigedemokraterna ligger alltså på tredje plats!!!! Hur skrämmande är inte det? De har endast ca. 3% mindre röster än vad Socialdemokraterna har. Och då är det ungefär 210 000 personer som har röstat, 35 700 som har röstat på SD!!! Och alla dessa är över 18 så ja... SD har åtminstone så många röster i valet på söndag. FYFAN!

Ni som inte har tänkt att rösta på SD, det är jätteviktigt att ni går och röstar på söndag, eller tidigare. Så att de andra partierna får fler röster. Enligt mig vore det katastrof om SD kommer in i riksdagen!!!

HAHA, säger ju att jag har blivit så himla seriös!!! Pratar politik hela tiden.
Nu blire lite taco rester!


Kommentarer
Postat av: LENNYAG

men guuuuuuud ja, jag är så himla insatt i det här nu och det är så jävla skrämmande och jag kommer skämmas över att bo i sverige om det går igenom på söndag.

2010-09-17 @ 12:40:42
Postat av: Josefine

JA men jag med!!!! DÖR. Har aldrig varit såhär insatt i politik förut. Men fan, SD eller.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback