Dörrjävel

Haha alltså med tanke på vad min dörr har kostat mig så borde jag nästan ha en guld dörr.

För det första så vill de ju att jag ska betala 1000kr för att de kom och låste upp dörren när jag hade låst ut mig för ungefär en vecka sedan. TUSEN KRONOR. Fattar ni hur jävla mycket det är för att den man skulle sätta sig i bilen, komma hit och låsa upp dörren.

För det andra så kostar det tydligen 500kr att få en extranyckel. 500kr för en enda nyckel. Hur sjukt är inte det då? Hon i telefonen bara:
- Vill du betala det?
- Alltså, chansen att jag låser ut mig igen är 100%. Så jag MÅSTE ha en extra nyckel. OCH då har jag har väl inge val?
- eeehehe, naej....


BARA FÖR ATT JAG HAR FÅTT DEN SÄMSTA DÖRREN I KORRIDOREN SOM MAN MÅSTE LÅSA UPP TVÅ GÅNGER FÖR ATT DEN SKA VARA ÖPPEN! HAAAAAAAAAAAATART.

Dock äre väl inte alla som skämmer bort dig dörr så mycket och bara sådär lägger 1500kr på den.


Här har ni dörren. Hatar den!

Kommentarer
Postat av: Maria

Min dörr får man ta i som fasen för att den ska öppnas och stänga. as jobbigt när man har mkt packning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback