VARFÖR JOSEFINE, VARFÖR?

Hör Doris i huvudet:
"När livet känns hårt, vetu vad du ska göra då?"
"Jag vill inte veta det Doris"
"Fortsätt simma, fortsätt simma"

Okej. Livet känns jävligt hårt just nu.
Låste in mig på toaletten igår när vi var ute. Haha! Det var lite småroligt. Där inne satt jag och hade det bra! Nä. Skoja. Hade det inte bra. Ville ut. Haha! När jag kom ut så firade jag med Tequila.

Tog fel jacka när jag gick hem. Hur fan då undrar ni. Och det undrar jag också!
Undrar varför golvtjänst ringde till mig klockan två inatt?
Undrar vem det är som har spytt på golvet inne på toaletten?
Undrar varför jag ALLTID ska göra bort mig?
Undrar om jag kommer överleva den här dagen?


Kommentarer
Postat av: malin

nej vilken söt header! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback