Som jag, fast manlig

Träffade bästa killen igår. Kan seriöst ha varit den bästa någonsin till och med. Haha! Han var som mig, fast kille istället. Alltså. Haha! Världen behöver fler personer som måste googla på hur man kokar ris och ägg, fler personer som helst inte lagar mat utan äter färdig, fler personer som låter mamma fylla på kyl/frys, fler personer som bara måste påpeka hur man säger Vadstena... och framför allt, världen behöver fler personer som har nässpray med sig i fickorna! haha.

Våra samtal under kvällen liksom:
- Jaha, men hur ofta dammsuger du då?
- Hm, en gång i veckan kanske...
- Aah jag med!
- Kan du koka ägg?
- Nä...jag googlar!
- HAHA, jag med!

Känns bra att veta att det finns någon som jag där ute i världen. Haha! Han finns tillochmed i Jönköping. Frääääääänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback