Sleten tjej

Så jävla trevligt igår vettni! Att träffa Madde, Malin och Sanna alla tillsammans var bääääst. Kändes inte som om att vi har varit ifrån varandra alls. Så himla kul.
Vi satt här i lägenheten och hade det trevligt, och sedan drog vi till Ankan. Universitetet här i Karlstad hade tydligen sittning igår också. Haha! Därav väldigt många utklädda personer. Vill med gå på sittning. Nu. Aja, Madde sov här i natt också så hon gick nyss för hon skulle med buss hem, och snart ska jag väl gå till bussen jag med, och åka till Jönköping. Sorgligt ändå. Jag gillar Värmland!
Sleten tjej!

Kommentarer
Postat av: evelina

josefine...vad gör min t-shirt på din kropp ?....

Postat av: Josefinis

Jag vet inte...frågade den det hela tiden, men den svarade inte :( Så vi får aldrig veta!

2010-10-25 @ 07:02:32
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback