NEJ!



Såhär skrev min mamma på min LOGG på facebok. Och för er som inte har mig på facebook så heter jag "Josefine Svampen Caesar". Det värsta är att eftersom hon skrev det i loggen, så ser alla, och därför kan jag ju bara inte ta bort svampen! Det går liksom inte. Jag menar hur coolt äre när folk ser att mamma skriver en sak, och jag gör som hon säger. Frågade henne varför jag skulle ta bort det... Svar: Det ser inte trevligt ut!
Nähä oooooookey!

Får liksom en bild av att jag är 30 år och mamma säger till mig "Men lilla Josefine, gå nu och borsta håret..." OCH JAG GÖR DET!

ORKA MED FÖRÄLDRAR NÄR DE ÄR SÅNNA!


Kommentarer
Postat av: nina

sv; hihi tack detsamma :D

Postat av: Pretty Random Jewellery

Kika gärna in mina egendesignade supertrendiga smycken. Jag säljer bland annat korsörhängena som massa kända bloggare bär. Bland annat Kenza. Ha en superfin helg.

2010-10-09 @ 12:14:58
URL: http://prettyrandoms.blogg.se/
Postat av: elin

hahahahahha svampen, är vi klockrena eller?! :D

2010-10-09 @ 12:41:48
URL: http://eliinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback