Karlstad!

Haha, ska till mitt andra hem idag. Karlstad.
Ska träffa världens bästa Sanna. Äntligen liksom. Har aldrig varit ifrån varandra såhär länge. SÅ DET HÄR BLIR KANONBRA!!!!!!
Haha sitter btw och äter lite frukost. Nelly ligger på golvet och håller koll på IFALL jag skulle tappa något. Gud vad jag har saknat det. Att ha en Nelly svansandes efter en. Att ha någon som tigger mat med ögonen 10 meter bort.
"Josefine, jag vet att du vill ge mig mat...."
Gnälly är hennes nya namn frästen. För hon gnäller så hela tiden.

Kommentarer
Postat av: enneby

Hahaha bra nytt namn ;) jannicas hund heter ju Easy, hon kallas dock feasy för hon fiser och har sig hela tiden så hon luktar apa:P

2010-10-19 @ 18:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback