WTF?

Kom precis hem från en trevlig kväll hos Elin, med pizza, idol och skratt!
Kommer runt hörnet hemma hos mig, ser pikepolisbilar med blåljus på. Ser poliser som håller på med svarta sopsäckar utanför. Andan i halsen. Ville verkligen vända. Världens mest mörkrädda tjej. Men tänkte att om polisen är där så kan jag ju iaf vara lugn?
Fortsätter gå. Ser massa Securitas bilar. Men går lugnt till dörren och går in. Hinner lämna jackan och ska ut i köket och hämta vatten så kommer två killar i korridoren hem och så säger de typ "Vet du varför det springer poliser i typ hela huset?" Oså verkar de lite misstänksamma och då blir ju jag ännu räddare. För första gången på månader har jag faktiskt låst dörren! VÅGAR VÄL INTE SOVA MED DÖRREN ÖPPNEN NU ELLER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback