Prata högt <3

Älskar att jag tror att när jag pratar så är det bara mina vänner som hör mig. Så är ju dock inte fallet många gånger. Så får ju ångra typ allt jag säger, eftersom det jag säger kommer ut så fel ibland. Haha.
Jag: Jävlar ni, nummer fyra var snygg!!!
....
Jag: Nummer åtta var ju inte så pjåkig heller!
Louise: Hehehe, de hör vad du säger!
...
Ofta man pratar högt om sånt när man sitter typ 3 meter ifrån isen eller? De flinade väldigt må jag säga.
Fast Elin gjorde också så...
...
Elin: Är målvakten snygg eller?
Till följd av att tre medelålders män vänder sig om om flinar.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kan för din skull informera dig om att man inte hör någonting från läktaren när man är ute på isen, inte ens när man sitter i båset. Så du behöver inte oroa dig ;D

Postat av: evelina

hah nä jossie så det där med att de flinade åt de du sa var bara något du inbillade dig, de flinade åt hur dum du såg ut : D : *

2010-11-02 @ 22:43:20
URL: http://bananiyoghurt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback