Isfläckar <3

Gjorde årets första vurpa på en isfläck nyss. Blåmärke på rumpan <3 Är bäst på att ramla. Men har liksom glömt att jag måste släpa fötterna för att inte ramla. Lyfter jag på dem så liksom halkar de iväg när jag sätter ner dem. Haha, det är farligt att gå. Vet inte hur många gånger jag ramlade förra vintern alltså. Sjuuuuukt många gånger. Eller vintern innan de också för den delen.
Bästa gången måste ju ha varit när jag och Sanna var på väg hem från krogen och jag verkligen tog satts för att glida på isen, men båda fötterna gled iväg och jag föll handlöst baklänges och bara dundrade ner i marken. Tack alkoholen för att det inte gjorde ont. Hade desto ondare dagen efter i och för sig. Men jag har nog aldrig skrattat så mycket åt mig själv.
har fan inga bilder nu för tiden. Så dålig på att ta...
Eller ja... den här kan jag bjuda på. Jag och Elin gjorde mat förut. Lax och pressad potatis!!! HUR GÖTT? Typ så gött att jag önskar att alla hade fått smaka. På tal om isfläckar liksom...

Kommentarer
Postat av: Reputation

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback