Prinsessan Josefine

Erkänn ni är jävligt nyfikna på hur min klänning ser ut? ;) OCH NI FÅR INTE VETA LALALALALALA
ASFIN är den. Tycker jag. Älskade färgen på den. Visste ju inte den exakta rosa färgen... men ja, det var exakt den rosa jag ville ha. Stod upp i mina balskor i en timme medan de klippte till klänningen eftersom den var lite för lång. Tydligen väldigt svårt att klippa i tyll. Hade ont i fötterna sen... undra hur det ska gå på balen liksom.

Träffade Sanna när jag var klar, så vi åkte till IKEA och åt mat. Billigt! 29kr för köttbullar och en bakelse till efterrätt. Hehe!

Sen åkte jag och köpte tiaran på glitter...


 Okej, jag vet inte riktigt hur tiaran ska sitta. Som tur är har jag Erica
som kan fixa detta åt mig när balen väl är här :) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback