Poff

Fick tillbaka mitt mobila från telenor här och skulle köra igång det igår. Lagningen resulterade i att det inte funkar alls. Bra jobbat tycker jag. Älskar när folk tror att de kan laga saker. Till och med silvertejpen funkade bättre än telenors nissar som antagligen inte är utbildade i att laga moden. Bara en gissning. 

Telenorreparatör 1: Modemet glappar och kopplar ur sig hela tiden ifrån datorn, vad ska vi göra?
Telenorreparatör 2: Hm... jag  vet!!!! VI UPPDATERAR PROGRAMVARAN.

Absolut, det är det mest logiska, att det är programvaran som gör att modemet glappar.
Skrattar åt dem, som fan! Vad tänker de med? Tycker att jag borde få gratis surf i en månad för att jag måste skicka in det på lagning igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback