Oväntat

Haha, jag stendiggar när oväntade saker händer. Typ som att man hör någon skrika "Josefine!!! Jag har satt betyg!" bakom sig på stan, och ser att ens lärare har stannat med bilen och vevat ner rutan bara för att berätta vad man har fått för betyg. Oväntat och väldigt roligt. Haha, skrattar åt det än när jag tänker på det. Kommer nog att sakna webbdesignen trots allt.

Ett MVG till vart det i alla fall!!!

Var i skolan idag också och lämnade in min enda skolbok som jag haft under den här terminen!
Har du mycket i skolan? Ja! Åsså går man media ;pPPpPPpP
Passade på att tömma skåpet också, så nu är det gjort med. hehe!


 (Lånade bilden av Malin, hehehe)
Ida, Sanna, Jag och Sofie i trappan. Är det sista gången tro?
Va hemskt i sånna fall...Sorgligt


Kommentarer
Postat av: sofie

men usch vad hemskt!!! sista gången!..... snyft :((((

2010-05-31 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback