Fotografiskt minne

Sanna: Men jossi, titta där är han...
Jag: Vem?
Sanna: *konstig blick* vadå vet du inte det?
Jag: ... nej?
Sanna: Det är ju han som du träffa igår!
Jag: JAHA, såg han ut så!!!

Sanna har världens bästa fotografiska minne. Hon kan se en person en gång i typ 10 sekunder och hon kan se den personen en vecka efteråt och känna igen den. I veckan sa hon typ "Han var på samma bio som oss..." JAHA liksom... haha! Sen har vi mig, som kan prata med en person i en timme för att sedan gå förbi personen dagen efter och undra varför han tittar på mig så konstigt. Okej, oftast är det när jag är ute... så det är ju lite mörkt och så med... hehe! Men fuskigt, jag vill också ha fotografiskt minne när det gäller ansikten.


 
från
www.felsms.com
hehe, känns som något jag skulle kunna skriva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback