Coolaste tjejen


Fick rosa glas, rosa tallrikar, rosa koppar, och en hemlig rosa låda!
 De där kopparna har jag två redan också :)


Rosa skärbräda, rosa smörknivar, rosa diskborste och världens bästa potatisskrubbar vantar. Haha! Jag älskar ju potatis så det passar väl, och de är verkligen bra. Rosa hörhängen, vin och 6 vin glas.


Lådan var inte så hemlig! En rosa låda med verktyg. HAHA!
Jag önskade mig det. Måste vara det coolaste jag äger.
Jag kommer vilja leta orsaker för att få använda verktyg.

Måste var den tråkigaste 20åringen som bara önskar sig hushållssaker. Men det är faktiskt bra att ha när man flyttar hemifrån har jag insett. Längtar efter att flytta nu! haha. Och fick pengar också... Kanske vill köpa en iphone för de pengarna!


Kommentarer
Postat av: jennifer

haha :D har nog aldrig sett så mycket rosa saker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback