Blåmärken

Hur kommer det sig att jag ALLTID vaknar upp med blåmärken eller sår dagen efter jag har varit ute? Jag liksom bara undrar. Hur går det till? Kan någon berätta? För jag har ingen aning. Och det är inte för att jag inte minns, utan jag vet bara inte hur det gått till. Idag liksom, vaknar och har ett blåmärke ovanför knät. Logiskt att man har på knät. Typ ramlar och slår i knät. Men hur sjuttsingen får man ett blåmärke ovanför knät?


 HOW?

Nu fyller jag frästen snart 20 år. IIIIH
Föddes tillochmed 00.08, såååå snart är det exakt 20 år sedan jag föddes.
Bara 1,5h kvar.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vet exakt vad du menar med blåmärken, jag är nästan helt blåslagen dagen efter utgång. Har inte heller en aning om var de kommer från :O :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback