Vad ska du bli när du blir stor?

Jag har lite panik över vad jag ska göra till hösten. Ingen hemlighet att jag vill till Stockholm! Det värsta är det att det inte finns några speciella utbildningar där som passar. Eller jo, sånna som kostar mig från 120.000 kronor och uppåt. Känns sååådär alltså...
   Vissa dagar känns det som om att jag skulle kunna nöja mig med Jönköping - dels för att utbildningen verkar helt okej, och man kan välja om man vill gå två eller tre år, och dels för att en resa till Kina lockar lite... hehe! Sedan fanns det faktiskt väldigt många snygga killar där!
   Vissa dagar känns det som om det är Norrköping jag ska till. Norrköping liksom? Vad gör man i Norrköping? Vet inte, kanske är jättebra där...

En sak är säker i alla fall, var ja än åker så kommer de rete mäj för hur ja prater!

Någon som pluggar Grafisk design på någon av dessa orter? är det bra?
Eller är det någon som bor i Norrköping/Jönköping och kan berätta om det är bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback