Ska vara snäll tjej

Jag: Mamma... vad skulle du säga om jag har hittat en jacka jag vill ha som kostar 2000kr?
Mamma: Oh herregud skulle jag säga!
Jag: Aha, jag har inte hittat en sån jacka!
Mamma: ?
Jag: MEN om jag skulle göra det, och det skulle vara 100kr rabatt för varje 500kr så skulle den ju bara kosta 1600kr, eller hur? Och det är en skinnjacka, så det skulle ju inte vara så dyrt?
Mamma: mmm
Jag: hehe aaa, jag kan betala 600kr?

Hon skulle fundera på det sa hon!
Och det är faktiskt sant, jag har inte hittat jackan än...Jag har bara sett den på bild! Måste pröva den med ju...Men så jävla snygg är den. En rosa skinnjacka!

Får vara snäll och göra allt mamma säger så att hon bestämmer sig för att det är värt det. För jackan är sååååååååå fin... iaf på Kenza, okej?


 Hennes eget märke, och jag ÄLSKAR jackan!
Dör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback