Humor

Orkar inte ens kommentera vinnaren av melodifestivalen!

Däremot så vill jag kommentera min syster och min mammas humor...komiker kommer de nog aldrig att bli! 
De tyckte antagligen att jag var sur eller något - konstigt när man har sovit några få timmar, kört bil i typ åtta timmar och hållit i gång hela dagen och någon börjar jävlas med en liksom...

Evelina: MENS!
Mamma: tror du hon har det?
Evelina: aaah PMS!
Jag: Ska jag gå eller?
Mamma: MEN, vi skämtade bara!

KUL SKÄMT! Skrattade ihjäl mig...med gråten i halsen! Så kul tyckte jag det INTE var. 

OCH FÖR TYP femtioelfte gången så HATAR jag när folk frågar om man har mens. Och jag vet att åtminstonde Evelina hatar när man säger så också. Så varför säga så ens?

OCH VARFÖR I HEVLETE SKULLE MAN HA DET VAENDA GÅNG MAN ÄR SUR?

Orka

Kommentarer
Postat av: Niklashermine

love the web site lots of luck love to see more poems


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback