Full kontroll med betoning på full

Rubriken beskriver ganska bra hur gårdagen var. Sanna, jag, Mimmi, Patricia, Erica, Madde och Emma var i lägenheten och förfestade, krossade glas och hade sönder lite saker, precis som rockstjärnor! yeah. Haha. Nä men det var en väldigt trevlig kväll som avslutades på Tempel där kön ringlade lång utanför.
Det var ju färgtema också så vi hade gröna naglar, och jag slog till på stort och lånade ett grönt linne av syrran också... Var så grön att jag nästan mådde illa. Jag och Sanna drack gröna drinkar också, som alla andra typ spydde av, men som jag och Sanna gillade! hehe

Photobucket
Hehe jaa, jag ville visa mina gröna fingrar. Och jag vet att jag ser mobbad ut som sitter helt jävla ensam i ett klassrum på skolan när alla mina vänner har lektion. Men det är så ibland, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback