Mitt schema

Fick mitt schema i förra veckan, och satt och kollade igenom det här igår och idag. Och jag skämtar inte om jag säger att de typ har gett mig BÄSTA SCHEMAT ever. Har typ haft ångest över att jag ska jobba hela sommaren och missa allt som jag vill göra. MEN:

1. Jag jobbar EN helg under hela sommar, looooovely
2. Jag är ledig bästa helgen, torgfesten i Säffle!!!!
3. Jag är ledig när Rixfm festivalen är i Karlstad, och börjar dessutom sent dagen efter!
4. Jag är ledig när Oooooooola är i Karlstad!
5. Jag är ledig/börjar sent nästan alla torsdagar = After Beach på onsdagar!

Okej, det är ganska små saker, men ändå små grejer som gör att sommaren genast blir mer värd. Helgerna är ju det bästa. Festa kan jag göra hur mycket jag vill, och dessutom göra lite utöver det vanliga...Så alltså, jag är så lycklig inombords just nu... Kan iofs ha att göra med att JAG OCH SANNA ÅKER TILL ALANYA!!! typ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback