Goa människor

Min kamera gick sönder igårmorse!!!! FAIL att jag inte kunde ta några bilder på hela studentdagen. Bästa tillfället att gå sönder, absolut! hehe... varför jag skriver detta är för att jag ska visa lite bilder, på studentpresenter. Bara för att jag fick så fina. MEN jag kan inte riktigt med den kameran jag använder, så det är lite problem med fokuseringen om man säger så = ganska suddiga bilder!


 Av grannarna fick jag en fin rosa skål från Rosti mepal "förvaring på ett kungligt sätt", passar mig jättebra ju! ELLER HUR? Och en disktrasa! haha. Och sen så ville de ge mig en rosa ballong, men de hittade bara en där det stod 20 år grattis på, haha men så tänkte de att jag nyss fyllde 20, så jag fick den ändå ;) haha roligt.


Av några andra grannar fick jag snapsglas ifrån kosta boda!
Innehållet får jag fixa själv sa de... hehehe!


Av de tredje grannarna fick jag ett rosa pärlhalsband och ett rosa pärlarmbad som matchar varandra då. ASFINT! Hjärta på är det också!!!


En ljuslyckta från kosta boda fick jag av Lisa med familj :)
Och rosa pärlarmband fick jag av Lisafisa!!


Som sagt, suddigt... Fick örhängen från pilgrim av Sanna och hennes familj :) Och sen den röda stressbollen. Hehe! Jag har gått och klämmt på den hos Sanna i tre år. Så hon lovade att jag skulle få den i studentpresent. Undra om hon kommer sakna den?


Fick en porslinsgroda av min barndomskompis och hans familj :D


Haha fick riktig champange av Rickard :D Känns rätt tufft sådär ;)


Ett sött rosa armband från SNÖ fick jag av mammas kompis :)

HEHEHE tråkigt inlägg, meeeeeeeeeen nu vet ni vad jag fick ! Och pengar och så av min familj då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback