Torgfesten

Är Torgfest här i Säffle nu. Rätt festligt sådär. Supa hela helgen blir det med andra ord! Har rätt softa minnen de två senaste åren.

För två år sedan ringde jag till CH (daaaaaaah), första ggn vi pratade i telefon någonsin, och jag berättade för honom hur nykter jag var. Medan alla andra var såååååååå fulla. hehehe oops! Början på ett halvårs långt telefondejtande blev det i alla fall. Hihi! Vi pratar fortfarande med varandra lite då och då i och för sig.

Förra året så gjorde jag och Sanna som man inte ska göra. Haha nä, men vi följde med två okända killar hem. De bara "Ska vi gå hem till...." Och vi bara "Okej :D" helt störda. Hatar dock att de pratade över huvudet på oss då en av dem tyckte det var "Awkward", precis som om att vi inte skulle förstå engelska. Vafan liksom? Ett skämt som funkar fortfarande i alla fall. Vet inte hur många gånger vi har sagt "Awkward" det här året? haha.

Rätt förväntansfull över vad den här helgen har att bjuda på med andra ord...
Fest här hemma blir det i alla fall...


 En bild från förra året!!!
HAHA då jag "poppade popcorn". Tråkigt när det bara är Sanna som förstår! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback