Skoskav

Var en mycket trevlig kväll igår. Sanna och jag satt och drack vin, åt jordgubbar och babblade. Sedan blev det Nöjes men drog typ med en gång för det var rätt lite folk. Gick till McDonalds och stod typ i 10 minuter och skulle bestämma oss för vad vi skulle ha. Åt maten, och sen skulle vi gå hem. Satte oss utanför Nöjes och vilade för att jag hade skoskav. Kom några killar och provade mina skor som blev väldigt populära. En av killarna lånade ut sina skor och strumpor till mig, så vi kunde gå in till Pråmen (eller ja, Båten som det tydligen heter) och bada.

När vi skulle gå hem (igen) sen fyra timmar senare, så är det ju lite läskigt den gatan ner till där jag bor, down town (mysko ställe) och alla gränder där det är våldtäckter och lite skottlossningar och så. Gick några killar bakom oss, så lite rädd blev jag. Så säger den ena plötsligt:
- De där skorna har jag haft på mig.
hehehe, jaha... träffade vi några andra killar, som också hade prövat mina skor. Det är min nya grej, att bära på ett par rosa skor med klack, och låta killar pröva dem!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback