kladdisar

Typ för någon vecka sen på jobbet så hade jag väldigt lite att göra för tillfället. Allt var liksom klart. Så jag passade på att baka lite till eftermiddagsfikat. Alltså inte vårat eftermiddagsfika (för vi har inget), men de boendes. Så jag bakade kladdmuffins till dem. Sedan hann jag gå hem innan själva fikat, men jag fick höra sen att de hade uppskattat muffinsen väldigt mycket. Det var rätt kul att höra. Förra året bakade jag sockerkaka och bjöd på muffins den dagen jag slutade. Det gillade de också.

Jävlar vad snäll jag är egentligen. Haha!

Det jag egentligen skulle komma till är att jag har bakat kladdmuffins till min familj idag. OCH äntligen fick jag äta kladdmuffins jag med. GODA!!!


 Medans muffinsen är i ugnen! (Y)


muffinsarna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback