Ah men skoja inte



Jag och Lotta har minsan något gemensamt vi. Vi slutar att sova när vi tror att vi ska dö.

Har också en knöl i bröstet. Har haft sedan i slutet av mars. Varit hos doktorn tre gånger, varav två gånger i Arvika. Igår (ca.4 månader senare) fick jag svar. Jag har INTE bröstcancer. Ingen doktor, och ingen annan heller för den delen har trott att det är cancer jag har! Men det hjälper liksom inte när man vet att chansen finns. Fast nu var det ju inte så i alla fall...

Men säg att det hade varit cancer jag hade. Är inte 4 månader, eller 1/3 av ett år, VÄÄÄÄÄÄÄLDIGT lång tid att få reda på det då? Vad som helst hade ju kunnat hända på 4 månader. Jag hade kunnat dö på 4 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback