Trött och sleten

Vi spelade handboll på idrotten förut. Och för första gången i hela mitt liv så tyckte jag faktiskt att det var roligt! Har alltid hatat handboll, men aa. Det var något speciellt med dagens lektion alltså. Allt var roligt! haha.
Dock känner jag nu i efterhand att jag inte borde ha varit med.
Är helt slut i kroppen. Och jag som skulle ha åkt till IKEA och allt idag. Menmen, ska iaf försöka ta mig in till stan en sväng.

Sedan blir det True Blood resten av dagen skulle jag tro! haha.
Är det btw någon annan än jag som tycker att introt till True Blood är jävligt obehagligt att titta på? Jag spolar alltid förbi det.


 Speciellt i slutet tycker jag det är hemskt iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback