Kvitton

Hehe jag bestämde mig förra nyår att jag skulle samla på kvitton i ett helt år och se hur mycket det blev. Så jag har faktiskt samlat på nästan exakt alla kvitton jag har fått. På vissa ställen får man ju inte ens kvitton och några har försvunnit på vägen hem eller liknande.

MEN nu har jag räknat ihop alla kvitton.
- Första reaktionen när jag såg summan var ÅH HERREGUD!!!
- Sen tänkte jag att det inte var så mycket ändå.

41142,14

Fast i och för sig så är det många kostnader som inte finns med där.
-Flyg till Barcelona
-Dator
-Hotellkostnader
och så vidare...

Nää... jag tyckte nog inte att det var överdrivet mycket.


Lådan med alla kvitton... Galet!
När jag skulle räkna så fyllde de hela sängen nästan.

 
 Fast det är klart... hehe!
ALLA 41142kr har ju inte varit mina! (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback