JAG lever...

... men jag vet någon annan som snart inte gör det.

1. Hur fan lyckas man ha sönder gardinstångar? Bara undrar? Försöker man leka tarzan och hänga i dem eller? VISST det händer olyckor ibland. Konstigt nog händer det ALLTID min lillasyster. Och eftersom det är just hon så skulle det inte ens förvåna mig om hon har stått och dragit i gardinen för att den ska gå sönder. Eller bara varit allmänt brutal och oförsiktig som vanligt.

2. Det är typ -20 ute, och Evelina har stängt av elementet. Varför?

3. Evelinas garderob bar flyttat ut i köket. Under köksbordet! Vad gör den där undrar jag?

4. Vårat kylskåp har också flyttat, ut på köksgolvet. Mysigt! Jag älskar att trampa i ost och känna brödsmulorna bli fler och fler under foten. GALEN!

5. Papperskorgen har med flyttat. Till diskhon! Där vi har ris, en halv flaska ketchup och allt blandat i en enda jävla härlig röra!

Verkar vara billigt att flytta nu efter nyår. Varför har ingen sagt till mig? Jag vill också flytta.



Vafan liksom?


Kommentarer
Postat av: Evelina

till mitt försvar så var det amanda som hade sönder gardinstången : C

2010-01-07 @ 12:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback