Ingenorkarläsadethärändå

Känner mig lite irriterad

Vi var tvugna att välja ett projektarbete som hade något med media att göra, helst våran egen inriktning. Jag och Sanna gör ju en bok. DOCK, har skolan sagt det att vi kan inte räkna med att ha tillgång till det vi behöver från skolan. Så det de begär är då alltså till exempel jag och Sanna ska ha råd med en dator som är bra nog för att köra CS programmen som bara dem skulle kosta oss ca. 6000kr att köpa, 100% lagligt!
De som har foto kan alltså inte räkna med att få låna kamera från skolan? De MÅSTE ha råd med en egen systemkamera. De som går rörlig bild ska alltså ha råd att köpa egna filmkameror då eller? Jag tycker att upplägget är så jäkla knasigt!

Dessutom har våra lärare sagt att detta jävla projektarbete är så hiiiiiiimla viktigt, och att man inte får sluta gymnasiet utan ett G i det? Det är såååååååååå viktigt att vi får använda sakerna på skolan, om det finns tid över för oss. Fattar väl också att ordinarie lektioner måste få använda datorerna och så först. MEN om det inte finns schemalagt när vi ska jobba med projektarbetet, när finns det då tid för oss?

Jag och Sanna hade två timmar idag då vi kunde jobba med projektarbetet. Göra lite nytta! Fanns inte en enda dator vi kunde använda. Eller jo, i typ 40 minuter. Sedan blev vi utkörda vart vi än gick!
Det sööööööööööööööööög!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge lärarna a kick in the ass och säg vad du tycker kvinna!

2010-01-26 @ 16:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback