I brist på annat...

Igårkväll hade jag verkligen inget att se på, förutom Pocahontas då. Så jag tänkte att jag skulle "fortsätta" se på True Blood. Gav upp om den serien efter andra avsnittet! Dock säger typ alla att serien blir bra så då måste jag se. Finns liksom bara 24 avsnitt tror jag, så det orkar man se också.
OCH okej, den är ganska bra! Fast att det är väääääääääääldigt mycket sex. Lite äckligt blire tycker jag, men ändå. Ah typ! Haha.

Och jag gillar nog serien för att jag vill ha en vampyr! En sexig en, med lika djupa känslor som Edward och Stefan(
The Vampire Diaries), sen i True Blood verkar det som om att sexet med en vampyr är det bästa man kan ha! Så en blandning av allt det?

Om ni känner er manade, ring
: 0730356094

haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback