HAHA stackars tjej

Min syster tycker att vi bara lever som jag vill i lägenheten.

1. Tror hon att jag hade låtit disk ligga i diskbaljan i 3 veckor om vi levde på mitt sätt? Jag skulle ta ett glas därifrån igår och lukten slog emot mig och jag spydde!!!
2. Tror hon att jag hade låtit henne strunta i att torka av matbordet om vi hade levt på bara mitt sätt? Eller låta allt jävla kladd vara kvar på köksbänken? Tror hon att jag skulle leva så?
3. Tror hon att jag hade låtit henne släppa saker på stället om vi hade levt på mitt sätt? Just nu ligger badrumshandduken ute på skorna! Där släppte hon den. Nice?
4. Tror hon att jag hade låtit henne ha hela jävla garderoben utanför om vi hade levt på mitt sätt?

Vet ni vad det värsta av allt är? När jag säger det här till henne så svarar hon:
- Såhär hade jag levt om jag bodde ensam!

Gör det mig till en nobody? Eftersom att bo med mig är som att bo ensam? Är jag osynlig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback