Fredagsmys

Evelina har två kompisar ifrån Karlstad här ikväll. Vi åt tacos och vid bordet:
Evelina: Såå, hur har din dag varit?
Jag: Varför frågar du det?
Mamma: HAHAHA, ja varför frågar du det?
Jag: Du har väl aldrig frågat mig det förut?

Sen kom Lisa, mamma frågade om hon kände att det luktade mat. Och lisa svarar;
Lisa: Jasså, sitter vi i finrummet och äter idag.
Jag: Haha inget är som det ska.
Lisa: Nej det brukar vi då aldrig göra.

Tror minsan att min familj försöker visa sig lite fina i kanten nu när vi har folk ifrån storstaden här och allt. Tur att jag och Lisa vet hur saker ska vara iallafall.


 Sen åkte vi till ICA och köpte varsin fredags MIX och
en varsin isglass för 3kr/st. Nu äre fredagsmys...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback