Flaskpost

Hehe, letade som sagt igenom lite skåp och så (det var då jag hittade den fula elefanten, som Lisa btw verkade bli ganska glad över) och hittade ett gammalt kort.

"4/8 -98
Hej Josefine!
Det var en trevlig hälsning jag fick från dig på min 72 års dag. Flaskposten låg och guppade nere vid bryggan. Det var första gången jag fick flaskpost. När jag och mina kamrater var i din ålder skickade vi flaskpost och sa att vi var sjörövare. Ingen vågade svara. Min kära hustru bifogar 50kr. Var rädd om dig nu och för all framtid!
Hälsningar Britta och Bo
"

Haha jag var liksom 8 år gammal då. Så himla sött att jag skickade flaskpost!!! haha. Ännu gulligare att jag fick 50kr. Känns lite läskigt. 72 år fyllde Bo då. Undra om han lever idag? Sorgligt. Nä jag ska inte tänka så.


 Bokmärken hade de klistrat på också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback