Studentfesten

Det var ganska awsome igår. Hade peppat sönder hela dagen kändes det som. Iofs så var förfesten bättre än själva studentfesten, men ändå. Var trevligt på koriander med. Förutom att jag, Sanna och Mimmi hade laddat upp med extra skor, och alla möjliga saker i en varsin enorm väska - som vi INTE fick lämna in! För att det var fullt? Ofta liksom. Kul att vi hade betalat för att få lämna in våra saker och så fick vi inte det. Det förstörde lite...
+ att jag tyckte att musiken SÖG! De spelade en Britney Spears låt (vad jag hörde iaf) som släpptes 2000! De spelade en Aqua låt, och en Backstreet Boys låt. Det var typ det... Eller några fler var det kanske. Spice girls?

Laddar upp lite söta bilder sen.
FÖR NU SKA JAG DUSCHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback