Så jävla fult virus



Haha det finns ett ganska roligt virus, alltså inte om man går på det, som jag gjorde en gång och förlorade ALLT jag hade på datorn. Det här viruset har hoppat på min dator flera gånger efter det, fast nu är jag för cool för att gå på det...

Det går ut på att först kommer det upp en ruta som typ säger att man har fått virus och sen kommer den här scanningen upp, den på bild ovanför. Man får panik över hur många virus det står, och att man tror att det är ens egna "den här datorn" som är där. Men det är det inte eftersom det är själva internet rutan som har som bild att se ut sådär. (Men det tänker man inte på då) Sedan om man trycker på kryss uppe i hörnet så kommer det en till ruta upp som vill försäkra om att man verkligen vill avbryta scanningen eller om man vill fortsätta så att "SecuritySystems" ska ta han om viruset. Om man trycker att man vill fortsätta där, då får man ett rent helvete...

SÅÅÅ, nu behöver ingen annan gå på detta :) Schysst av mig!

 


Kommentarer
Postat av: Nelly

Sv: Tack (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback