Träffa tjejerna

Har varit lite lost sedan jag kom hem känner jag. Känner mig nästan lite bortkommen faktiskt.
Vaknade med feber igår. Feber och en dunderförkylning! Knarkade lite alvedon och hoppade på bussen till Karlstad. Träffade Sanna, var en sväng till systemet, hem till Sanna och softade lite. Knarkade lite ipren, och sen mötte upp Madde och Malin för att slutligen landa hos Isabelle som fyllde 19 igår. ASNICE kväll. Verkligen! Så himla roligt att träffa så många! Fett värd kväll trotts att jag var död i hela kroppen. Fett värt att vara ännu dödare i kroppen idag.
HAHA, söta vi är alltså.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag är också hemma i karlstad just nu och hälsar på :) kul att träffa alla vänner igen1


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback