Sista ansökningsdag

Idag är sista dagen att söka till universitet och högskola! Kommer nog gå runt hela dagen och ha lite smått panik över detta. Jag gjorde klart min anmälan för länge sedan, men ändå känns det typ lite som "shiiiiit har jag sökt rätt program? har jag lagt det i rätt ordning? Tänk om jag INTE kommer in?" Men jaja... det ordnar sig nog!

Jag har i alla fall sökt
1. Grafisk Design & Webbutveckling, Jönköping
2. Design & Visuell kommunikation, Malmö
3. Grafisk Design & kommunikation, Norrköping

Sedan har jag sökt till en KY-utbildning i Stockholm med.

Så vi får la se hur det går det här! Lite nervöst är det...
Ska jag flytta till Jönköping?


Kommentarer
Postat av: Therese

JAAAAAAA! Det ska du! :D

Då kan jagh ju komma och hälsa på dig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback