mobilmodemfanskap

Lämnade in mitt kära mobila modem idag! Har krånglat sen typ i november? Hehe! Telenor kan ta sig någonstanns där solen aldrig skiner!!! Det är deras fel att mitt modem var av så dålig kvalite att det gick sönder efter två månader, men inte fan har de någon modem att låna ut medan mitt är på lagning.
EN MÅNAD KAN DET TA ATT LAGA!!!
Vad tusan ska jag göra en månad utan internet? okej, bara i lägenheten då. Men vad ska jag göra i veckorna på kvällarna? 

Saker jag inte kan göra utan internet:
- Se på tv - eftersom jag inte orkar titta igenom alla kanaler, och jag kommer inte åt någon TV-tablå.
- Koka ris - eftersom jag inte har en aning om hur man gör det och måste googla på det varje ggn.
- Göra paj - eftersom det finns på internet också.
- Se film - eftersom jag ser på film på internet!!!!
- Hämta hem skolupgifter - eftersom lärarna lägger alla uppgifter på itslearning nu för tiden!
- Skicka skoluppgifter - och skriva ut på skolan, eftersom jag inte har någon skrivare, och heller inget internet!!!
- Fördriva tiden - vad gör man med en datorn utan internet?


Finns säkert tusen saker jag inte kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback