Konstiga sms

Varje gång jag får ett konstigt sms som jag inte förstår så får jag för mig att personen jag fått sms:et av har skickat fel! Haha. Så då får jag ingen lust att svara på sms:et... men OFTAST gör jag det ändå!

Till exempel:

---> Ericas pojkvän skickade ett sms till mig i våras och skrev typ "Hej, skulle behöva prata med dig, hör av dig när du vaknat!" och det skickade han vid 06.30 en måndags morgon! Skulle inte ni också tro att det sms:et var felskickat? haha! Jag låtsades att jag sov... Dock var det inte felskickat, utan det kom en lååååååång förklaring en timme senare - och några månader efter så var vi alla tre på Britney Spears! ;) haha

---> OCH nu fick jag ett sms "Wwiiee :D Min stolpe har blivit grön ^^" HAHA! Tänkte typ att det var internskämt med någon annan person. Visade sig dock att Jocke hade gått 10 000 steg och stolpen på mobilen hade blivit grön, inte så internt alltså !!!


SKA SLUTA ATT TRO ATT ALLA SKICKAR FEL, BARA FÖR ATT JAG SJÄLV GÖR DET HELA TIDEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback