Ikväll

Sitter här och försöker komma på vad jag ska ha på mig ikväll...Tänkte ha typ samma som i helgen! Men insåg ganska snabbt att jag inte fick med mig det till Karlstad! Skit också.

Temat ikväll är "Jag kommer preics ifrån...". Hm, ganska lätt tema ändå. Kan ju komma ifrån typ var som helst.
Kanske skulle ta samma kläder som jag hade förra gången jag var på studentfest typ "Jag kommer precis från den andra studentfesten" hehe! Nä...ingen hade fattat.
   Men vi är så tråkiga tycker jag. Följer bara temana halvhjärtat. Om alla verkligen ansträngde sig asmycket så hade det varit skitkul...

men jag har nog kommit på vart jag "kommer ifrån"...

Kommentarer
Postat av: Nicolayhermine

good job please keep on the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback